New Step by Step Map For چگونگی بیماری زونا

Wiki Article

ماجرای رشوه به داور مردان آهنین/ فرامرز خودنگاه: پیشنهاد پرادو و سکه داشتم!

با سلام و خسته نباشید مادر من نزدیک به ۵ ماه هست ک از بیماری زوناش میگذره با اینکه بعد از حدود ۲ هفته از شروع زونا اون قرمزی ها و لکه ها خوب شد اما درد شدیدی همچنان همون نواحی که زونا واقع شده بود احساس میکنن و عصبشون درگیر شده هر جا می‌بریم هم خوب نمیشه لطفا ازتون خواهش میکنم جواب بدین تشکر از شما

تاول‌های منطقه ‌ای یا زونا؛ تاول ‌های كوچكی هستند كه جنب یكدیگر در منطقه یك عصب محیطی و در امتداد مسیر آن پدید می ‌آید و با درد و سوزش همراه است.

وولکر تورک، بلندپایه‌ترین مقام حقوق بشری سازمان ملل متحد، در مصاحبه‌ای با بی‌بی‌سی گفت که اسرائیل مقصر این وضع است و این گزینه‌ای «باورپذیر» است که اسرائیل قحطی را همچون سلاحی در جنگ غزه به کار بیماری زونا چند روز طول میکشه گرفته است.

تازه ترین مطالب سلامت(بیماری ها، پیشگیری، داروها، تغذیه، پزشکی آنلاین و...)

گوش درد و وزوز کردن گوش، البته این عارضه نادر است اما با درمان به موقع شانس بهبودی کامل وجود دارد.

دریافت واکسن آبله مرغان قبل از بارداری می‌تواند گام مهمی در محافظت از کودک باشد.

ویروس آبله مرغان و زونا مشابه‌اند. به همین دلیل است که وقتی بزرگتر می‌شوید، بعد از تجربه آبله مرغان در کودکی، امکان ابتلا به زونا قوت می‌گیرد. در واقع، این ویروس تا پایان عمر در درون شما زندگی می‌کند.

آسیکلوویر( زوویراکس)-فامسیکلوویر-والاسیکلوویر (والترکس)

از این محلول‌ ها تنها طی یك ‌روز به مقداری كه تاول‌ ها خشك شده و روی شان پوسته ببندد، استفاده كنید و دیگر از آن استفاده نكنید.

تاول‌ها را لمس نکنید و حتماً دست‌های خود را مرتب بشویید.

دومین عارضه جانبی شایع و شدید ناشی از بیماری زونا، بروز عفونت باکتریایی در پوست ناحیه‌ای از بدن است که تاول‌های زونا در آن قرار داشته است. خود این عفونت‌‌ها می‌تواند منجر به بروز عوارض شدیدتری از قبیل قانقاریای سطحی و زخمی شدن پوست شود.

بهتر است از پوشیدن لباس‌های تنگ و چسبان و مملو از پلاستیک خودداری و به جای آن از لباس‌های راحت و خنک استفاده کنید.

موانعی در کار است. تاخیرهایی در کار است... اسرائیل تا حد زیادی مسئول اینها است.»

Report this wiki page